Wednesday 7 September 2011

Minat baru ialah mendoodle!!

Salam Satu Malaysia!

lame sungguh blok ni bersawang. Semalam masa jalan-jalan kat blog orang, terjumpa lah satu link ni. Gatal tangan terus tekan link and taarrraaaa!! jumpe blog cik dil!. Haha terus geledah-geledah die punye blog habis semua post pasal doodle aku gagau sampai lelah tangan sampai lectrer membebel kat depan aku tak pandang! huh ok sekarang memang serius penat.

grr i jeles la kat die sebab die wat doodle cantik, tangan berseni gitu. dan dengan pantasnya telah menggeledah kot-kot ada tutorial wat doodle and tara!!!! memang ada! and die maksudnye memanglah tak kedekut ilmu. i lappp u lah!! *tetibe*

then dengan rakusnya telah belajar mendoodle dengan tutorial tu. and tarraaaaa!!!!





*ala malu la nak tunjuk*







ok2.




oh tidakkk!! frust gikle sebab sangat tak comel!!! mata memangla cantik sebab amek cik dil punye!! grrrrr.. oh takpe...cubaan kedua seterusnya...



olololo suweeetnye...hahaha masa ni rasa cam dah comel sangat dah ni.awwuuuu!! hihi tapi ini sangat tembam. malunye..hihi takpe-takpe kita usaha lagi ye ;D



ahlan wasahlan ya ustazah!! adododod. nomei nomei! hik2 tapi muka masih xleh lari dari sifu punye muka. maafkan saya :( nanti saya belajar lagi ye....



huwa huwa huwa saya sukelah.kawan suruh wat pakai speck utuk die sebab die speckie...comotla speck tu.hihi gedabaknye...tapi skirt sy xjd...hihihi cane nak wat?

ok fine.yang ni memang sangat xcantik!! sebab saya xreti wat laki!! tensionnye. cane nak wat rambut?? cane nak wat mata? seme comots....hih!


err? buruk kan? maafkan saya,saya masih naif, huhuhu takpe. lepasni lukis banyak-banyak lagi sampai diri sendiri muntah. tapi saya tak tau cam mana nak masukkan corak bunga-bunga ke polka dot ke kat baju. saya cuba-cuba terus xjadi -______-.



*nampaksangatmemangtakretigunephotoshop*
okbai!!

1 comment:

Unknown said...

haha..cantik la..
mun lagi xreti nak wat doodle ni..
lame2 nnti mesti hbat..

 
Diedit dengan rasa kasih sayang oleh SuhanaIsmail 2011